Google Sponsorship Advertise

خرید شارژ و بسته اینترنتی همراه اول، ایرانسل و رایتل

شارژ نیاز دارید؟ بسته اینترنتی لازم دارید؟ با شارژل همه چی تو سه سوت!

گلزار راه رامبد جوان را می رود!


شایعات مربوط به اجرای یک برنامه تلویزیونی توسط محمدرضا گلزار در شبکه نسیم، این روز ها جدی تر از همیشه هستند. دیروز خبرگزاری صبا، از آغاز ضبط چراغ خاموش این برنامه خبر داد و به نظر می رسد به زودی سوپراستار سینمای ایران را در قامت مجری یک برنامه تلویزیونی خواهیم دید.

منتشر شده در تاریخ 1396/07/17 - 14 روز پیش
روزنامه خراسان: شایعات مربوط به اجرای یک برنامه تلویزیونی توسط محمدرضا گلزار در شبکه نسیم، این روز ها جدی تر از همیشه هستند. دیروز خبرگزاری صبا، از آغاز ضبط چراغ خاموش  این برنامه خبر داد و به نظر می رسد به زودی سوپراستار سینمای ایران را در قامت مجری یک برنامه تلویزیونی خواهیم دید.
ماجرای برنامه چیست؟
اولین خبر درباره تولید این برنامه، دو ماه پیش در گزارشی در روزنامه تماشاگران امروز منتشر شد. به ظاهر یک حامی متمول در حوزه مد و پوشاک، طرحی را به شبکه نسیم برده و با رقمی چشمگیر، آن ها را برای تولید این برنامه راضی کرده است. آقای سوپراستار که سابقه ای طولانی در تبلیغ برند های لوکس پوشاک دارد، این برنامه را  اجرا می کند. جنس برنامه هم «تاک شو» است و محمدرضا گلزار به عنوان مجری گفت وگو هایی را با مهمانان مختلف، ترتیب می دهد. در آن زمان وقتی از محمد احسانی مدیر شبکه نسیم، درباره احتمال تولید این برنامه پرسیده شده بود، او بدون تکذیب ماجرا، پاسخ گویی را به آینده موکول کرده بود؛ واکنشی که نشان می دهد شنیده ها بی اساس نبوده اند.
تجربیات موفق شبکه نسیم
مدیران شبکه نسیم از اولین روز های افتتاح این شبکه، سعی کردند ستاره های سینما را به تلویزیون بکشانند و از برند آن ها برای تولید برنامه های پرمخاطب استفاده کنند. آن ها در این راه موفق هم بودند. مهم ترین این ستاره ها که دو عنوان از پرمخاطب ترین برنامه های سال های اخیر صداوسیما را ساختند، رامبد جوان و مهران مدیری هستند؛ اگرچه مدیری و جوان، پیشتر هم در تلویزیون بودند اما ساخت برنامه های استودیویی را به عنوان مجری، تجربه نکرده بودند؛ تجربه ای که هم برای آن ها خوشایند بود، هم تلویزیون و هم مردم.
این راه بعد ها با چهره های کم حاشیه ای مثل امیرحسین صدیق و سروش صحت در «کتاب باز»، پژمان بازغی در «کودک شو» و حتی کامران تفتی در «وقتشه» ادامه یافت و نشان داد حضور بازیگران سینما و تلویزیون به عنوان مجری تاک شو های تلویزیونی، در مخاطبان ایجاد رضایت می کند. حتی ایده استفاده از بازیگر ها برای اجرای «هزار داستان» را هم می توان با همین رویکرد دانست.
چرا باید استقبال کرد؟
بدون شک حضور محمدرضا گلزار به عنوان مجری یک برنامه تلویزیونی، می تواند بسیاری از مخاطبان را برای تماشای برنامه ترغیب کند. علاوه بر آن، او طرفداران پرشماری دارد که برخی از آن ها، به هیچ وجه جزو مخاطبان برنامه های تلویزیونی محسوب نمی شوند. این طیف که احتمالاً بیشتر نوجوان هستند، ممکن است ماهی یک بار هم تلویزیون را روشن نکنند؛ اما دیدن ستاره محبوبشان را از دست نمی دهند.
حاشیه های او چه می شود؟
تأثیر حاشیه های احتمالی محمدرضا گلزار روی این برنامه، احتمالاً مهم ترین دغدغه مدیران برای احتیاط در ایجاد این همکاری است اما برای این که از این حاشیه ها هراس نداشته باشیم، بهتر است به سابقه دیگر مجری های پرمخاطب تلویزیون رجوع کنیم. تجربیات این سال های تلویزیون، نشان داده مجری ها و بازیگر ها، حداقل تا وقتی که با این رسانه همکاری می کنند، بیشتر از بازیگران سینما، از حاشیه هایشان مراقبت می کنند.
جنجال های رسانه ای درباره سلبریتی ها که خوراک رسانه های زرد را فراهم می کند، بیش از آن که حاصل فعالیت های بازیگران تلویزیونی باشد، منتسب به بازیگران سینمایی است. به علاوه خودِ محمدرضا گلزار هم با وجودی که به عنوان سوپراستار محبوب قشر خاصی از مخاطبان شناخته می شود، در زندگی شخصی خود، یک سلبریتی سالم شناخته می شود و حاشیه های مثبت هجده نداشته است. به همین دلیل انتخاب او ریسک زیادی را به مدیران تلویزیون تحمیل نمی کند.
با دوستان به اشتراک گذارید
نشر با ذکر منبع بلامانع است