Google Sponsorship Advertise

خرید شارژ و بسته اینترنتی همراه اول، ایرانسل و رایتل

شارژ نیاز دارید؟ بسته اینترنتی لازم دارید؟ با شارژل همه چی تو سه سوت!

موثرترین نسخه‌های گیاهی خواب‌آور


مجله اینترنتی راه ما:نوشیدن این دمنوش ها در فصل پاییز علاوه بر پیشگیری از ابتلای به بیماری های مختلف خواب را تنظیم می کند و افرادی که از بی خوابی رنج می برند را نجات می دهد.

منتشر شده در تاریخ 1396/07/13 - 11 روز پیش
اختلال در خواب شبانه و بی‌خوابی می‌تواند مشکلات بسیاری را برای اشخاص ایجاد کند، تا جایی‌که باعث می‌شود افراد برای رفع این مشکلات انواع قرص‌های خواب‌آور را مصرف کنند. این در حالی است که استفاده از این قرص‌ها در طولانی‌مدت می‌تواند عوارض بسیاری را برای اشخاص به همراه داشته باشد؛ بنابراین مبتلایان به اختلالات خواب می‌توانند برای اینکه خواب باکیفیتی داشته باشند زیر نظر متخصص طب سنتی از گیاهان دارویی استفاده کنند که خاصیت خواب‌آوری دارند.
خواص دمنوش سنبل‌الطیب
سنبل الطیب تازه یکی از گیاهانی است که در درمان بی‌خوابی نقش موثری دارد.
طرز تهیه دمنوش سنبل‌الطیب
برای تهیه دمنوش سنبل‌الطیب باید تکه‌های ریشه سنبل‌الطیب تازه را در قوری به همراه ۲ لیوان آب جوش ریخت و پس از ۲ تا سه دقیقه جوشیدن آن را دَم کرد.دمنوش سنبل الطیب برای افراد سوداوی که با مشکل بی‌خوابی مواجه هستند، گزینه بسیار خوبی است.
طرز تهیه دمنوش بابونه
برای تهیه دمنوش بابونه باید پنج گرم از این گیاه را در یک لیوان آب جوش بریزید و به مدت ۱۵ دقیقه آن را دَم کنید. سپس افراد باید این محلول را صاف و میل کنند. مصرف این دمنوش برای همه گروه‌های سنی مفید است.
خواص دمنوش گل‌گاوزبان
گل‌گاوزبان آرام‌بخش است و در درمان بی‌خوابی به ویژه در افراد صفراوی کمک شایانی می‌کند. اشخاصی که فشار خون آن‌ها بالاست باید از مصرف این گیاه خودداری کنند. گل‌گاو‌زبان باید همراه با لیموعمانی استفاده شود.
طرز تهیه دمنوش گل‌گاوزبان
۱۵ گرم از این گیاه را به همراه یک عدد لیموعمانی سوراخ شده در یک قوری استیل به همراه آب بریزید تا بجوشد. سپس به مدت ۲۰ دقیقه آن را دَم کنید.
خواص دمنوش بهارنارنج
مصرف بهار نارنج برای افراد دچار افسردگی و بی‌خوابی مفید است.
طرز تهیه دمنوش بهارنارنج
برای تهیه دمنوش بهارنارنج، کافی است ۱۵ گرم از آن را داخل قوری بریزید و به مدت ۱۰ تا ۳۰ دقیقه آن را دَم کنید. ..
با دوستان به اشتراک گذارید
نشر با ذکر منبع بلامانع است