Google Sponsorship Advertise

خرید شارژ و بسته اینترنتی همراه اول، ایرانسل و رایتل

شارژ نیاز دارید؟ بسته اینترنتی لازم دارید؟ با شارژل همه چی تو سه سوت!

سالمون لیمویی پیچیده شده در کاهو یک غذای سرشار از ‌پروتئین


گوشت ماهی خود یکی از منابع پروتئین با کیفیت است. سبزیجات به کار رفته در این دستور پخت نیز علاوه بر فیبر مقدار زیادی ویتامین و مواد مغذی را با خود به همراه دارند. پس خود را آماده خوردن یک غذای کامل و بی نقص کنید.

منتشر شده در تاریخ 1396/06/25 - 3 روز پیش
سرویس سبک زندگی فردا: این غذا را می‌توانید به عنوان ناهار یا شام میل کنید. تهیه آن بسیار ساده است و زیاد وقتتان را نمی‌گیرد. به جز ماهی سالمون می‌توانید از ماهی تن نیز در این دستور پخت استفاده کنید. 
 چرا این دستور پخت یک غذای سالم است؟ با نگاهی به مواد به کار رفته در پخت این غذا به سادگی می‌توان فهمید با غذایی کامل روبرو هستیم. لوبیا سفید حاوی کربوهیدرات و پروتئین سالم است. گوشت ماهی خود یکی از منابع پروتئین با کیفیت است. سبزیجات به کار رفته در این دستور پخت نیز علاوه بر فیبر مقدار زیادی ویتامین و مواد مغذی را با خود به همراه دارند. پس خود را آماده خوردن یک غذای کامل و بی نقص کنید.
مواد لازم:
۴۰۰ گرم لوبیا سفید پخته، بدون آب
۲۱۳ گرم سالمون پخته بدون پوست و استخوان (می‌توانید از تن ماهی نیز استفاده کنید)
آب و پوست رنده شده یک دوم لیمو
یک عدد پیازچه که به خوبی خرد شده باشد
یک قاشق غذا خوری ماست یونانی
یک قاشق غذا خوری شوید که به خوبی خرد شده باشد
هشت عدد برگ کاهو بزرگ
 روش پخت:
۱. تمام مواد گفته شده را به جز کاهو در یک کاسه بزرگ با یکدیگر ترکیب کنید.
۲.سپس برگ‌های کاهو را به صورت جفتی کنار یکدیگر بچینید (‌یعنی هر کدام را با دو کاهو بپیچید) به صورت مساوی داخل هر کدام را با میکس ماهی که درست کردید پر کنید. سپس محکم بپیچیدشان. می‌توانید حتی برای اینکه خوب خودشان را بگیرند داخل یخچال قرارشان دهید.
اطلاعات تغذیه‌ای:
مواد گفته شده در این دستور پخت برای ۲ وعده می‌باشد. هر وعده شامل دو عدد کاهوی پیچیده شده است.
اطلاعاتی که در ادامه می آید مربوط به یک وعده از این دستور پخت است.
کالری: ۳۳۴
چربی در یک وعده: ۱۱ گرم
چربی اشباع در یک وعده: ۳ گرم
کربوهیدرات در یک وعده: ۱۷ گرم
قند در یک وعده: ۳ گرم
فیبر در یک وعده: ۱۰ گرم
پروتئین در یک وعده: ۳۶ گرم
نمک در یک وعده: ۱.۳ گرم
سرویس سبک زندگی فردا: این غذا را می‌توانید به عنوان ناهار یا شام میل کنید. تهیه آن بسیار ساده است و زیاد وقتتان را نمی‌گیرد. به جز ماهی سالمون می‌توانید از ماهی تن نیز در این دستور پخت استفاده کنید.
چرا این دستور پخت یک غذای سالم است؟ با نگاهی به مواد به کار رفته در پخت این غذا به سادگی می‌توان فهمید با غذایی کامل روبرو هستیم. لوبیا سفید حاوی کربوهیدرات و پروتئین سالم است. گوشت ماهی خود یکی از منابع پروتئین با کیفیت است. سبزیجات به کار رفته در این دستور پخت نیز علاوه بر فیبر مقدار زیادی ویتامین و مواد مغذی را با خود به همراه دارند. پس خود را آماده خوردن یک غذای کامل و بی نقص کنید.
مواد لازم:
۴۰۰ گرم لوبیا سفید پخته، بدون آب
۲۱۳ گرم سالمون پخته بدون پوست و استخوان (می‌توانید از تن ماهی نیز استفاده کنید)
آب و پوست رنده شده یک دوم لیمو
یک عدد پیازچه که به خوبی خرد شده باشد
یک قاشق غذا خوری ماست یونانی
یک قاشق غذا خوری شوید که به خوبی خرد شده باشد
هشت عدد برگ کاهو بزرگ
 روش پخت:
۱. تمام مواد گفته شده را به جز کاهو در یک کاسه بزرگ با یکدیگر ترکیب کنید.
۲.سپس برگ‌های کاهو را به صورت جفتی کنار یکدیگر بچینید (‌یعنی هر کدام را با دو کاهو بپیچید) به صورت مساوی داخل هر کدام را با میکس ماهی که درست کردید پر کنید. سپس محکم بپیچیدشان. می‌توانید حتی برای اینکه خوب خودشان را بگیرند داخل یخچال قرارشان دهید.
اطلاعات تغذیه‌ای:
مواد گفته شده در این دستور پخت برای ۲ وعده می‌باشد. هر وعده شامل دو عدد کاهوی پیچیده شده است.
اطلاعاتی که در ادامه می آید مربوط به یک وعده از این دستور پخت است.
کالری: ۳۳۴
چربی در یک وعده: ۱۱ گرم
چربی اشباع در یک وعده: ۳ گرم
کربوهیدرات در یک وعده: ۱۷ گرم
قند در یک وعده: ۳ گرم
فیبر در یک وعده: ۱۰ گرم
پروتئین در یک وعده: ۳۶ گرم
نمک در یک وعده: ۱.۳ گرم
با دوستان به اشتراک گذارید
نشر با ذکر منبع بلامانع است