Google Sponsorship Advertise

خرید شارژ و بسته اینترنتی همراه اول، ایرانسل و رایتل

شارژ نیاز دارید؟ بسته اینترنتی لازم دارید؟ با شارژل همه چی تو سه سوت!

مارمالاد مرغ غذایی مناسب برای رژیمی‌ها


برای آماده کردن این غذا هم کافی است که ابتدا آب مرغ، سرکه، مارمالاد یا شربت پرتقال، خردل و آرد ذرت را با هم ترکیب کنید.

منتشر شده در تاریخ 1396/06/22 - 2 ماه پیش
سرویس سبک زندگی فردا: مارمالاد مرغ، غذایی با طعمی متفاوت و کالری پایین، مناسب برای وعده شام یا ناهار افرادی است که رژیم لاغری دارند.به نقل از سلامتیسم برای تهیه این غذا برای ۲ نفر به نصف فنجان آب مرغ کم‌نمک، ۱ قاشق غذاخوری سرکه سیب، ۱ قاشق غذاخوری مارمالاد یا شربت پرتقال غلیظ، نصف قاشق چای‌خوری پودر خردل، نصف قاشق چای‌خوری آرد ذرت، ۲۵۰ گرم فیله مرغ، یک‌چهارم قاشق چای‌خوری نمک، یک‌هشتم قاشق چای‌خوری فلفل، ۱ قاشق غذاخوری روغن زیتون فرابکر، ۱ عدد موسیر بزرگ و نصف قاشق چای‌خوری پوست پرتقال نیاز داریم.  
 برای آماده کردن این غذا هم کافی است که ابتدا آب مرغ، سرکه، مارمالاد یا شربت پرتقال، خردل و آرد ذرت را با هم ترکیب کنید. حالا فیله‌های مرغ را با نمک و فلفل طعم‌دار کنید. ۲ قاشق چای‌خوری از روغن را در تابه نچسبی حرارت دهید. هر طرف فیله‌ها را ۲ دقیقه در آن سرخ کنید. فیله‌ها را از تابه خارج کنید. ۱ قاشق چای‌خوری از روغن را به مدت ۳۰ ثانیه با موسیر رنده‌شده، داخل تابه تفت دهید. مخلوط آب مرغ را به تابه بیفزایید. بعد از جوش آمدن، فیله‌ها را داخل سس بیندازید و تمام مواد را ۲ دقیقه حرارت دهید تا سس شما کاملا غلیظ شود و طعم آن به خورد فیله‌ها برود. در نهایت، پوست پرتقال را برای ایجاد عطر بهتر به غذا اضافه و فیله‌ها را کاملا گرم سرو کنید. برچسب ارزش تغذیه‌ای هر وعده از این غذا به شرح زیر است:  ۲۱۳ کیلوکالری انرژی
 ۸ گرم چربی
 ۶۸ میلی‌گرم کلسترول
 ۱۰ گرم کربوهیدرات
 ۲۷ گرم پروتئین
 ۲۴۶ میلی‌گرم سدیم
 ۵۵ میلی‌گرم پتاسیم
سرویس سبک زندگی فردا: مارمالاد مرغ، غذایی با طعمی متفاوت و کالری پایین، مناسب برای وعده شام یا ناهار افرادی است که رژیم لاغری دارند.به نقل از سلامتیسم برای تهیه این غذا برای ۲ نفر به نصف فنجان آب مرغ کم‌نمک، ۱ قاشق غذاخوری سرکه سیب، ۱ قاشق غذاخوری مارمالاد یا شربت پرتقال غلیظ، نصف قاشق چای‌خوری پودر خردل، نصف قاشق چای‌خوری آرد ذرت، ۲۵۰ گرم فیله مرغ، یک‌چهارم قاشق چای‌خوری نمک، یک‌هشتم قاشق چای‌خوری فلفل، ۱ قاشق غذاخوری روغن زیتون فرابکر، ۱ عدد موسیر بزرگ و نصف قاشق چای‌خوری پوست پرتقال نیاز داریم.
برای آماده کردن این غذا هم کافی است که ابتدا آب مرغ، سرکه، مارمالاد یا شربت پرتقال، خردل و آرد ذرت را با هم ترکیب کنید. حالا فیله‌های مرغ را با نمک و فلفل طعم‌دار کنید. ۲ قاشق چای‌خوری از روغن را در تابه نچسبی حرارت دهید. هر طرف فیله‌ها را ۲ دقیقه در آن سرخ کنید. فیله‌ها را از تابه خارج کنید. ۱ قاشق چای‌خوری از روغن را به مدت ۳۰ ثانیه با موسیر رنده‌شده، داخل تابه تفت دهید. مخلوط آب مرغ را به تابه بیفزایید. بعد از جوش آمدن، فیله‌ها را داخل سس بیندازید و تمام مواد را ۲ دقیقه حرارت دهید تا سس شما کاملا غلیظ شود و طعم آن به خورد فیله‌ها برود. در نهایت، پوست پرتقال را برای ایجاد عطر بهتر به غذا اضافه و فیله‌ها را کاملا گرم سرو کنید. برچسب ارزش تغذیه‌ای هر وعده از این غذا به شرح زیر است:
۲۱۳ کیلوکالری انرژی
 ۸ گرم چربی
 ۶۸ میلی‌گرم کلسترول
 ۱۰ گرم کربوهیدرات
 ۲۷ گرم پروتئین
 ۲۴۶ میلی‌گرم سدیم
 ۵۵ میلی‌گرم پتاسیم
با دوستان به اشتراک گذارید
نشر با ذکر منبع بلامانع است